IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Maze Runner & The Doctor

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

The Maze Runner & The Doctor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Maze Runner & The Doctor   The Maze Runner & The Doctor - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 28, 2015 1:24 pm









De ander leek het gevecht tegen hem opgegeven te hebben, maar dat betekende niet dat Minho hem alleen zou laten. Hij vertrouwde Newt voor geen centimeter, en niets in hem wilde opstaan en weglopen door de deur zodat hij voor zichzelf zou zorgen. Alby kennende zou die even wachten, om de jongen af te laten koelen, en kreeg hij dan flink op z'n donder om maar even te onthouden dat iedereen er voor elkaar was in de Maze. Iedereen, voor elkaar.. Hij grinnikte. Dat was een interessante gedachte die hij had gehad, werd hij nu ook al sentimenteel? Zo was hij niet, eerder geïrriteerd door Newt, die hem overduidelijk maar al te graag weg wilde hebben. Weer opnieuw schudde de zwartharige jongen zijn hoofd, "Komt niets van in, ik blijf hier zitten shank, ik vertrouw je niet,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Runner

Runner


Aantal berichten : 38
RP points : 16
Registratiedatum : 08-02-15

Information
Real name: Julya
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

The Maze Runner & The Doctor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Maze Runner & The Doctor   The Maze Runner & The Doctor - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 28, 2015 2:17 pm

"Komt niets van in, ik blijf hier zitten shank, ik vertrouw je niet," luidde het antwoord. Newt zuchtte. Had hij nu niet duidelijk gemaakt dat hij het opgaf? Dat hij zich aan Minho overgaf? Maar Minho moest wat eten, hij móést slapen. Anders zou hij daar morgen in de Maze spijt van hebben. Dat wist Newt namelijk zelf, hij had ooit de hele nacht opgebleven op een van de Newbies gerust te stellen dat er echt niets gebeurde. Nou, dat had hij daarna nooit meer gedaan. "Dan laat je iemand anders eten halen. Je moet eten, en ik lust ook wel wat. Of bind me vast en pak het zelf, verzin wat, wees creatief. Als het goed is heb je daar hersenen voor." zei Newt sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Maze Runner & The Doctor
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Maze Runner
» It doesn't matter, because the people we were before the maze don't exist anymore || Dump topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ ROLEPLAY :: ◆ MOVIES-
Ga naar: