IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Title's Title's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avarice

Avarice


Aantal berichten : 6
RP points : 0
Registratiedatum : 05-02-15

Information
Real name: Rijsttafel
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Title's Title's Empty
BerichtOnderwerp: Title's Title's   Title's Title's I_icon_minitimema feb 16, 2015 4:08 am

Wat zijn layouts?
Ik zit al bijna een jaar, al dan niet langer, met een verhaal in mijn hoofdje. Het idee is mijn eigen creatie en het bestond al voordat bepaalde games (zoals bijvoorbeeld Beyond Two Souls) uitkwamen, maar meh: wie gaat me geloven :'D
Het concept is er al erg lang, maar ik heb nooit echt balls tijd genomen om het uit te werken. Voornamelijk omdat ik het ook erg graag goed wil doen en er gewoon eens een echt verhaal van wil maken wat ook echt af is en het niet afraffelen enzovoorts.
Toch ga ik het nu weer eens proberen om te doen, gewoonweg omdat ik het wil en er nu echt de tijd voor wil gaan nemen. Ik sta altijd open voor feedback, want ik wil graag beter worden hierin!

Titel
Ja die heb ik dus niet, puur omdat ik gewoon heel slecht ben met dit soort dingen. Daarbij denk ik dat het misschien net zoals met een proloog/epiloog beter is om het na het verhaal te maken.

Concept
Eigenlijk wilde ik voor het superhelden concept gaan: goed en slecht. Natuurlijk dan iets anders, maar ik ga sommige dingen wel afleiden aan bijvoorbeeld dingen van Marvel of DC Comics - want wie houdt daar nou niet van? Toch wil ik het wel graag mijn eigen werk laten zijn. Veel meer over het concept kan/wil ik nog niet kwijt ~

Karakters
Het hoofdpersonage wordt een meisje. Voor zover mijn ideeën gaan heb ik eigenlijk helemaal niks romantisch met haar, maar mensen schijnen dit ergens toch altijd wel leuk te vinden. Ik wil het echter niet gaan forceren en er half half in kwakken puur voor het amusement.
Er zijn natuurlijk een paar andere mensen op de wereld, maar teveel diepgang wil ik ze niet geven omdat het misschien afleidt van het hoofdpersonage. Wat diepgang is altijd welkom en character development ben ik een grote fan van, maar ik heb ervoor gekozen om echt een hoofdpersonage te hebben.

Verdere info
Ik heb momenteel nog niks op papier staan, het zit allemaal nog steeds in mijn hoofd. Toch ben ik van plan om binnenkort te beginnen met het eerste hoofdstuk - maar ik vind beginnen en eindes moeilijk (hoewel ik het einde eigenlijk al weet en alles ervoor, behalve dus het begin). Daarbij weet ik ook niet of ik netjes ga werken in chronologische volgorde, maar ik weet van mezelf wel dat ik zo wel het beste werk.

THAT'S ALL FOLKS <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Avarice

Avarice


Aantal berichten : 6
RP points : 0
Registratiedatum : 05-02-15

Information
Real name: Rijsttafel
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Title's Title's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Title's Title's   Title's Title's I_icon_minitimewo feb 18, 2015 4:36 am

Personages
Er komen er misschien nog meer bij en ik ga het ook wat meer uitwerken, maar dat komt nog wel herpaderp.
 
PAIGE VAN DAM
Paige is een jonge adolescente van achttien jaar. Haar kijk op het leven is anders dan van die anderen, puur omdat haar omgeving ook anders is geweest. Vrijheid is iets belangrijks voor haar en ze hecht er grootse waarde aan – wanneer dus blijkt dat haar vrijheid een grote leugen blijkt te zijn vat ze dit ook niet echt lichtjes op.
Speciale banden met mensen heeft ze, maar ze weet niet zo goed hoe ze het moet zien. Familie en liefde zijn iets onbekends voor haar. Ze zal zeggen dat ze de aanwezigheid van bepaalde individuen meer op prijs zal stellen dan die van anderen, maar er echt een term aan binden schijnt iets onmogelijks voor haar te zijn.
uiterlijk: 1,65, blond halflang haar, bruine ogen, sproeten
 
HANS JANSSEN
Op het eerst gezicht lijkt Hans een sympathieke kerel die erg toegankelijk is en als je dan ook echt een praatje met hem maakt blijkt dit ook nog eens juist te zijn! In werkelijkheid verveelt hij zich eigenlijk constant en is hij een goede acteur: mensen zijn saai. Vandaar dat Paige ook zijn volledige aandacht krijgt omdat ze dit dus niet is: ze is speciaal.
Zijn obsessie met haar zorgt ervoor dat zijn relatie gevaar loopt en dit brengt veel problemen met zich mee. Toch is het niet zo dat hij zich fysiek aangetrokken voelt tot Paige, het is meer een fascinatie die uit de hand loopt/is gelopen.
uiterlijk: 1,86, bruin kort krullend haar, bruine ogen, bril
 
JESSICA PICCONE
Jessica kan het best aanschouwt worden als een toeschouwster. Niks ontgaat haar en vandaar dat ze ook vaak voor Paige pleit omdat ze weet dat zij toch niet voor zichzelf zal opkomen. Des te langer ze werkt voor de overheid, des te zieker ze ervan wordt. Het idee wordt met de minuut absurder in haar ogen en ze probeert Paige subtiel hints te geven, hopend dat ze zo achter de werkelijkheid kan komen.
uiterlijk: 1,68, lang bruin haar, groene ogen
 
ARTHUR COLLINS
De enige persoon waarin Paige een gelijke kan vinden. De jongen is nog maar vijftien, maar komt veel ouder over (dan voornamelijk op mentaal gebied). De twee zitten in ongeveer hetzelfde schuitje, maar Arthur lijkt er meer besef van te hebben en zijn gedrag is daarom ook vele malen anders dan het hare. Het is niet zo dat hij nooit glimlacht, maar als hij het doet is het meestal niet gemeend – maar Paige’s humor kan hij wel oprecht waarderen natuurlijk.
uiterlijk: 1,67, kort blond haar, blauwe ogen, is een puber(als je snapt wat ik bedoel)
 
TIM HOUTEN
Veel speciaal is er niet aan Tim, hij is een gewone student die geniet van het studentenleventje. Toch lijkt zijn nieuwsgierigheid snel geprikkeld te worden, maar het is iets wat hij liever onderdrukt omdat hij het liefst stoer wilt overkomen tegenover zijn vrienden. Gelukkig neemt zijn nieuwsgierigheid wel de overhand als hij Paige vindt en is het met dank aan zijn normaalheid dat hij haar zo interesseert.
uiterlijk: 1,83, kort bruin/rossig haar, groene ogen
 
EVANGELYNE VAN DEN HEUVEL
Eva heeft op zijn zachts gezegd geen rooskleurige blik op het leven. Ze gebruikt Paige dan ook als haar ideale voorbeeld voor hoe fucked up deze shit eigenlijk wel allemaal niet is. Toch schijnt Paige immuun te zijn voor haar gemene woorden en kan Eva haar nuchtere blik op de wereld wel waarderen. Momenteel studeert Eva niet en werkt ze voornamelijk om te sparen voor de spullen die ze nodig heeft. Soms schijnt er echter wel door dat ze graag zou willen studeren en dit uit ze in een lichtte jaloezie naar Tim toe; ze is jaloers dat hij zijn roeping wel al heeft gevonden en zij nog opzoek is. Ze is een lichte control freak als het erop aankomt.
uiterlijk: 1,72, halflang rood haar, blauwe ogen, moedervlek onder linkeroog
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Title's Title's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ CHIT-CHAT :: ◆ ART-
Ga naar: