IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cerulean Wind (Story)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alloira
Admin
Alloira


Aantal berichten : 83
RP points : 7
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Bountytown

Information
Real name: Juul
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Cerulean Wind (Story) Empty
BerichtOnderwerp: Cerulean Wind (Story)   Cerulean Wind (Story) I_icon_minitimewo feb 11, 2015 7:49 pm


De banner (rekte uit, ghehe):


Wie had gedacht dat we hier ooit zouden staan. Wie had gedacht dat alles waarvan we overtuigd waren dat het niet bestond, nu onder onze voeten lag? Nou, wij in ieder geval niet. Achter ons lag ons schip, 'The Alpha'. Het was totaal verwoest toen we crashte, enkele minuten geleden. Als skypirate was ik aardig wat gewend, maar dit ging in tegen alles wat logisch was. Misschien was het toeval dat we hier nu stonden, misschien niet, maar wie ben ik om dat te bepalen? Dat is iets wat ieder hier voor zichzelf moet uitzoeken. Hier, in Tera, het rijk dat al eeuwen onvindbaar was.

Cerulean Wind (Story) Black_o1_by_angelichellraiser-d5zen08

Omdat ik twee dagen ziek thuis lag kreeg ik weer wat inspiratie om een verhaaltje te schrijven! Het is niet echt bedoeld voor iets. Gewoon een verhaaltje waar ik aan kan schrijven als ik me verveel of even een uurtje niets te doen heb of zo. Dus eh, hoop dat jullie het wat vinden. :')

De setting is gewoon een Fantasy Setting, dus het verhaal is niet bepaald logisch. Ook wordt elk hoofdstuk vanuit iemand anders' oogpunt geschreven. Niet alle karakters zullen evenveel hoofdstukken krijgen, het ligt er gewoon aan met wie ik op dat moment inspiratie heb!

De karakters:


Cerulean Wind (Story) Black_o1_by_angelichellraiser-d5zen08



De hoofdstukken zullen niet altijd even snel komen, gezien school best wel druk ik de laatste tijd!

Chapter 1 - A pirate's life (LEORINA):


Dus eh, reacties en alles zijn welkom. :') Veel meer heb ik er niet over te zeggen, gehehe~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storytellers.actieforum.com
 
Cerulean Wind (Story)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ✰ Cerulean breeze ✰ Dropping ✰
» Wind and Ice

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ CHIT-CHAT :: ◆ ART-
Ga naar: