IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ooooh my ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimevr feb 06, 2015 11:51 pm


Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF
Een grijns om zijn lippen. Zijn gele katachtige ogen straalden van genot. Ja hier kon hij wel aan wennen. Hij kon eigenlijk over al aan wennen, maar niet iedereen zou zien wat hij bedoelde. Hij knipperde enkele keren met zijn ogen en hield toen halt. Hij merkte al gouw dat er iemand was. Hij zuchtte daarom al lachend en sloot zijn ogen even kort. "Well, hallo," zei hij met een lach waarna hij zich omdraaide met een brede lach op zijn gelaat, toch naar de persoon in kwestie.
& Emma <3
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimeza feb 07, 2015 12:08 am










Een interessant gezicht, een kleine verschuiving in tijd en ruimte waardoor hij hier uitgekomen was, en een gast die ervoor stond en grijnsde. Het was niet dat deze man niet nieuwsgierig was naar wat de ander zag, het was eerder dat hij niet zeker wilde weten of hij het aankon naar hem toe te lopen. Wat nou als hij aardig was en daarna doodging? Dat waren al zo vaak de verhalen geweest van zovelen die hij had leren kennen. Dat wilde hij ze niet aandoen. De ander had zich echter al omgedraaid en hallo gezegd, nu kon hij niet meer weglopen toch? Jammer nou not "Hallo!" Sprak hij, met een iets langere 'o' dan de meesten die ietwat omhoog ging aan het einde. Het klonk standaard opgewekt, nieuwe mensen ontmoeten was soms pijnlijk maar wel zijn hobby. "Sorry, ik heb net mijn hoofd gestoten en ik weet niet zeker of alles nog klopt, welk jaar zitten we ongeveer?" Hij keek de ander vragend aan, zijn standaard opening voor een gesprek met de eerste van de locals, waar was hij en wanneer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimeza feb 07, 2015 12:26 am


Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF
Hij klonk blij en opgewekt, hij keek hem enkel lachend aan. Zijn katachtige ogen zagen er soms onnatuurlijk uit. Niet dat dat hem iets kon schelen, hij kon het aanpassen als hij dat wilde. Toen de nieuweling een erg eigenwaarde vraag stelde, richte hij zichzelf wat meer op. Kano was erg klein van gestalte, misschien hooguit een 1m60, niet erg groot voor een jongen van rond de 16. Hij keek even kort rond. Hij tilde zijn handen, en hierbij ook deels zijn zwarte mantel, op. "Nu vraag je me toch wat!" zei het jonge blondje. Daarna besloot hij maar even een stap dichter te zetten, nog steeds grijzend. "Ik denk rond het jaar uhm..." ja hij ging inderdaad wat spelen met hem. "1615 zitten?" Hij trok zijn beide wenkbrauwen even kort op. Nog geen tel later hoorde hij hoe in de verte een razende chauffeur claconeren. Toen lachte hij zachtjes. "2015 kan het ook zijn,"
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimeza feb 07, 2015 2:00 pm










Kijk, een beleefd persoon, dat zag je niet vaak. Sowieso was dit een interessante, want het speciale van zijn ogen was de Doctor echt niet ontgaan. Het was alleen niet al te nieuw aangezien het hem logisch leek als degene voor hem een nakomeling was van een interessante liefdesgeschiedenis tussen een van de nurses en een menselijke patient. "Ik denk rond het jaar uhm…1615 zitten?" De ander keek hem grijnzend aan, en de Doctor trok geamuseerd een wenkbrauw op. Ook zonder die claxon had hij de ander wel kunnen zeggen dat dat echt niet zo was. Nu echter kreeg hij een veel accurater antwoord, en een knikje werd gegund aan de jongen tegenover hem. Hij was niet zo groot, in ieder geval niet vergeleken met de Doctor, nu waren velen dat niet want hij was ook wel redelijk lang. Niet echt gespierd, met een good-looking face, poofy haar wat hij in een kuif omhoog had staan en een 3D bril in zijn zakken. Hij droeg wat hij altijd droeg, zijn bruingestreepte suit en de lange lichtbruine jas. Daardoor zag hij eruit als iemand die serieus genomen moest worden. Al leerde je wel als je hem langer kende dat veel voor hem een spel was. "Mooi," Antwoordde hij dus, en knikte nog eens met een kleine glimlach, en trok toen een gezicht. "Wel wat saai," Een rondje werd gedraaid, en daarna bekeek hij de kleine tiener nog eens. "En jij bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimeza feb 07, 2015 11:48 pm



Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF

Hij grijnsde even lichtjes naar de veel grotere man tegenover hem. Hij was best gewoon om kleiner te zijn, hij was echter ook een van de kleinste van de groep, al de rest was jonger dan hem en kleiner. Maar goed, hij kon dat aanpassen, dus zoveel problemen had hij daar nu ook weer niet mee. Het was eerder alsof hij een probleem zocht die er duidelijk ook niet moest zijn. Hij knikte bij wat de man zei. "Tja, soms is het saai, soms niet," zei hij terwijl hij even zijn handen uit zijn jaszakken haalde en even zijn schouders ophaalde met gesloten ogen. Zijn stel klonk licht zuchtend. Bij zijn vraag opende hij lichtjes zijn ogen en keek hij al grijnzend naar hem. "Kano is de naam," Daarna sloot hij zijn ogen terug, het mysterieuze gedoe allemaal achterwege latend. Hij sloeg zijn armen lichtjes uit elkaar waardoor hij er erg open uitzag. Hij lachte ook even. "En met wie heb ik het genoegen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimezo feb 08, 2015 8:51 am










De ander beantwoorde het feit dat hij het saai vond, en een kleine glimlach verspreidde zich nu over de Doctor's gezicht, geen idee wie deze gast was, maar op zijn beurt had die duidelijk ook niet in de gaten tegen wie hij sprak. Alhoewel lang niet alle mensen, of wezens, hem kenden, en dat was soms nog best frustrerend want hij was er al zo'n negenhonderd jaar. "Kano is de naam," Kano, Kano met de katogen en andere dingen waar de vinger nog niet helemaal op gelegd was. "En met wie heb ik het genoegen?" Hij stak zijn hand uit naar de ander, en grijnsde breed alsof de redding gekomen was. "De Doctor, that's me," Beantwoordde hij de normale vraag met zijn naam, ofwel, zijn gekozen naam. Terwijl een blik vol avontuur en tegelijkertijd wijsheid in zijn ogen lag. "En zeg me eens Kano, waar zijn we hier ook alweer?" De planeet kwam hem niet perse onbekend voor, maar om nou meteen te kunnen weten waar hij was, van al die duizenden miljoenen planeten? Nope, never, onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimezo feb 08, 2015 2:43 pm



Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF

"De Doctor, that's me," Hij knipperde enkele keren met zijn ogen. De... Dokter? Wat? Hij lachte even zachtjes en kon het dan ook niet lachen om even een hand voor zijn mond te slaan. Wie gaf er nou zijn kind de naam 'De Dokter'. Of hij was paranoia kon ook altijd. "En zeg me eens Kano, waar zijn we hier ook alweer?" Hij haalde zijn hand van zijn mond en keek hem kort aan. "Planeet aarde," zei hij. "En vertel nu maar, wat ben jij, waar kom je vandaan en wat doe je hier?" Opeens klonk zijn stem bloedserieus. Dit waren al lang geen vragen meer die een normaal mens zou vragen, plus Kano was geoefend in et doorhebben van mensen. Hij was zelf een meester in liegen en de ander beet nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimezo feb 08, 2015 5:16 pm










De ander leek zijn naam erg grappig te vinden, maar tot zijn grote opluchting kwam hij niet ook al aan met het gehele 'Dokter als in?' en 'jaja, ik straks ook' en die zinnen. Inmiddels hingen die hem namelijk hem wel een beetje de keel uit, alhoewel hij het nooit echt zat zou worden. Een van de enige dingen waar hij echt niet tegen kon was bijvoorbeeld een geweer, dat was dus ook de reden dat hij een schroevendraaier had, en geen gek alien geweer prutsding. Maar ze waren dus inderdaad op aarde, had hij al gedacht al leek het altijd zoveel op Earth 2 en Terra 59, wat wel logisch was want de mensheid zou die later gaan bouwen als replica's van aarde. "En vertel nu maar, wat ben jij, waar kom je vandaan en wat doe je hier?" Een glimlach tekende zijn gezicht toen hij zich, na nog eens wat heen en weer rondgedraaid te hebben en in de lucht gestaard te hebben, weer tot de ander wendde. "Ik ben slechts een reiziger, kom van nergens en ben hier toevallig terechtgekomen," Een ietwat klein teleurgestelde blik op zijn gezicht toen hij de volgende zin zei, "Anders had ik het je natuurlijk niet hoeven vragen of wel?" De ander had hem zo slim geleken. Nu maar kijken of hij eindelijk zich goed genoeg voelde om zo ook de Doctor's vragen te beantwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimema feb 09, 2015 6:14 pm



Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF

Niet lang na zijn uitspraak leek hij terug de speelse, onverstandige jongeman. Zijn grijns reikte alweer van oor tot oor. "Ik ben slechts een reiziger, kom van nergens en ben hier toevallig terechtgekomen," Oh? "Anders had ik het je natuurlijk niet hoeven vragen of wel?" Oh haha, wat was hij doorzichtig zeg. Hij zuchtte dan ook even luid en duidelijk met diezelfde lach op zijn lippen. Daarna keek hij 'De Doctor' terug aan met zijn katachtige oogjes. "Maar je had toch je hoofd gestoten?" Touché. "Weet je wel nog zeker of alles nog klopt?" zei hij, citerend uit de uitspraak dat hij had gemaakt. "En als je een reiziger bent, wat voor interesse heb je dan in welk jaar we zitten?" Hij sloot even kort zijn ogen waarna hij een soort van zijn schouders ophaalde. "Tenzij meneer kan tijdreizen natuurlijk," Hij opende zijn ogen kort. "Dus een tijdreiziger?" Zei hij half lachend. Maar ergens hoopte hij dat deze fantasie waar zou zijn. Hij was erop verheugd. Maar toch, dankzij zijn kunnen was het onmogelijk dit te zien. Het was zijn gave, echt gewoon zijn krachten waar je het nu over had. Er zomaar doorkijken was voor geen enkel wezen mogelijk. Machine? Niet dat hij wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimema feb 09, 2015 6:55 pm










Oh meneer wilde het slim spelen? Dan had hij echt de verkeerde uitgekozen dat mee te doen. "Maar je had toch je hoofd gestoten?" Hij rolde zijn ogen, een tic die hij nog had van zijn vorige zelf. "Men kan zowel zijn hoofd stoten als reizen tegelijk," Antwoordde hij simpelweg, niet in staat niet te reageren aangezien hij in zijn eigen ogen toch echt slimmer was. "Weet je wel nog zeker of alles nog klopt?" Hierbij legde hij eerst zijn hand op zijn linkerborst, wachtte, knikte, en toen op zijn rechter, waarna hij ook knikte. "Yep, klopt nog," Luidde zijn antwoord, dat gepaard ging met een brede grijns. "En als je een reiziger bent, wat voor interesse heb je dan in welk jaar we zitten?" Nog een oogrol. "Ik moet toch zeker wel iets weten over mijn omgeving?" Bitste hij terug, maar glimlachte weer toen de ander eindelijk zover was. "Touché, dan mag je mij nu ook wel vertellen wat jij bent, en waar jij vandaan komt, want menselijk ben je niet, en geheel normaal ook niet," Er was iets aan de ander waar hij zijn vinger nog niet helemaal op kon leggen, en het vragen werkte in dat soort situaties meestal het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimewo feb 11, 2015 9:07 pm



Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF

Hij antwoordde duidelijk en eigenlijk wist Kano het antwoord op alle vragen technisch gezien al, toch was het ergens goed bevestiging te horen. De kleine details weglatend natuurlijk. "Ik moet toch zeker wel iets weten over mijn omgeving?" zei hij dan. "Touché, dan mag je mij nu ook wel vertellen wat jij bent, en waar jij vandaan komt, want menselijk ben je niet, en geheel normaal ook niet," Wel meteen schoot de blonde jongen in de lach. Oh, dit was geweldig. Haha, dat meende je toch echt niet. Na enkele tellen luid gelachen te hebben, opende hij zijn ogen en wreef hij even een paar traantjes weg. "Ik ben 100% mens en ik ben geboren op deze planeet," vertelde Kano. Ookal was dat niet het einde van het verhaal wat deze persoon wilde weten, toch zou hij het toch niet zeggen. Tenzij hij de juiste vraag stelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimedo feb 12, 2015 8:30 pm










De ander vond het overduidelijk grappig dat hij dit vroeg, en dat wekte toch wel zijn interesse. Geconcentreerd luisterde hij naar de ander, terwijl zijn hand gedachtenloos in zijn zak met de 3D bril speelde, met de andere streek hij eens door zijn bruine haar waardoor het weer wat rechter op ging staan. Een volledig mens dus, geen alien. Oke, dan waren er nog een paar mogelijkheden, en erg lastig om het uit te vogelen was het niet. Terwijl de ander zijn handen nog naar beneden haalde van het traantjes wegpinken, schoot de Doctor's hand ineens naar voren, en sloeg de ander vol in het gezicht. Zelfs voor mensen met een hoge pijngrens, zou dat aardig gevoelig zijn. In plaats van sorry te zeggen of in een aanvalspositie te gaan staan, zette hij rustig een stap terug en keek toe. Pijn zou een trigger kunnen zijn tot iets, of in dit geval, zo vermoedde hij, tot het stoppen van iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimedo feb 12, 2015 9:19 pm



Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF

Kano had verwacht dat hij een vraag zou stellen. Hij leek de persoon zoiets te doen. Serieus... Naja, hij had zulke mensen eigenlijk serieuzer verwacht dan deze dude hier. De klap kwam dan ook geheel onverwachts in zijn gezicht en even leek de tijd stil te staan. Zijn katachtige ogen die eerst nog een mooie goudgele kleur hadden gedragen werden langzaam bloedrood, even maar, voordat ze terug een gele kleur kregen. Hij sloot even kort zijn ogen en plaatste zijn handen op de plaats waar die man had geslaan. Als in een fractie van een seconde was ook zijn emotie zo veranderd. Hij kon enkel maar de prikkende pijn voelen die zijn kaak gaf. God, wat echt? Nu hij pijn voelde, kon hij niet langer een fake gezichtje opzetten. Niet totdat de pijn weg was. Daarom haalde hij ook niet zijn handen uit zijn gezicht, mocht ie mooi vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimedo feb 12, 2015 11:25 pm










Even gebeurde er niets, maar tegelijkertijd met de verandering van de ogen verscheen er een niet-zo-bescheiden triomfantelijke grijns op het gezicht van de Doctor. Hij had gelijk gehad, en terwijl de ander zo zijn best gedaan had het te verbergen had hij het maar mooi weer ontdekt. Nu eindigde het natuurlijk niet hier, eigenlijk wilde hij heel graag het gezicht zien maar aangezien hij niet zulke enorm goede ervaringen had met mensen dwingen hun gezicht te laten zien besloot hij maar het even zo te laten, en in plaats daarvan op zoek te gaan naar zijn Sonic Screwdriver. Want dat was dus de reden dat je niemand ooit aan je kleren moest laten zitten, Rose had alles opgeruimd, en nu was hij hem kwijt. Misschien had ze hem in zijn jaszak gedaan, en dan zou het nog wel even zoeken zijn want blimey die dingen waren groot vanbinnen. Maar heel misschien had hij geluk. Zijn hand greep naar de binnenzak van zijn pakjasje, en ja hoor! Met een brede grijns constateerde de man dat zowel zijn Screwdriver als zijn 3D bril veilig opgeborgen waren waar ze hoorden. Dan kende Rose hem misschien toch wel beter dan hij dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimevr feb 13, 2015 6:41 pm



Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF

Hij was het eigenlijk wel gewend hoor, de klappen vangen enzo. Kido, zijn 'zus' sloeg hem ook altijd als hij zich weer als een 'idioot' gedroeg. Zij wist immers hoe je zijn zwakke punten moest aanpakken. Het enige wat zijn kracht niet echt kon. Hij was verder gewoon een mens. Een mens die pijn kon voelen en waarnemen, jammer genoeg. Hij kon niet zoveel doen. Hij was niet zo super als Kido of Seto, die onzichtbaar konden worden en gedachten konden lezen. Hij was dan weer iemand die ten alle tijden misbruik maakte van de slang die hij in ontvangst had genomen. Het was moeilijk geweest in het begin, maar hij wist ermee om te gaan. Onder zijn 'masker' kon hij alles doen. Hij kon zelf beslissen hoe de mensen hem zagen, hoe hij eruit zag. Na enkele tellen leek de pijn al wat weg te ebben. Het fijne aan een kaak die praktisch gewend was om dit soort, maar tja deze was toch wel een beetje harder geweest, te vangen. Hij zuchtte dan ook even zachtjes en haalde zijn handen van zijn gezicht. Hij spreidde zijn armen kort en keek 'De Dokter' even kort aan met zijn bijna emotieloze katachtige ogen. Hij leek er nogal levenloos bij te staan, in feite was het gewoon de emotie die hij eerder had geprojecteerd op zijn lichaam, gewoon verdwenen. Dit was hoe hij al die tijd naar de situatie had staan kijken, hoe hij meestal naar de situaties keek. Hij was meestal een heel ander persoon dan dat je zou verwachten, toch viel dat vaak niet op dankzij het incident die hem zijn vloek had gegeven. Het was als drugs, je raakte er echt verslaafd aan eenmaal je dacht er goed mee om te kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimeza feb 14, 2015 10:52 pm









Het was zo'n goed gevoel om gelijk te hebben, daar kon hij wel aan wennen. De ander leek er niet heel erg van onder de indruk te zijn, maar met dit soort mensen wist je het maar nooit. Die konden van alles denken maar uiteindelijk niets laten zien omdat ze iets anders projecteerden, een beetje als Loki uit die film van 2008 deed. De naam van de film ontschoot de Doctor even, en dat terwijl hij juist ideeën voor de verschillende ruimtewezens had gegeven. Hij zou er later wel op komen, een hoofd vol informatie liep soms even over en dan kon hij ergens niet meer bij komen. Balen. "Zo," Begon hij uiteindelijk toen de ander zich een beetje herschikt leek te hebben. "Hoe ben je daar zo aangekomen?" Een brede glimlach lag nog steeds op zijn lippen, hij glimlachte heel vaak, tenzij hij niet glimlachte maar dat was logisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimema feb 16, 2015 12:12 pm



Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF

"Zo," Hij snoof even zachtjes toen hij deze woorden uitsprak. De fijne oogen van de jongen stonden scherp gericht op hem. Hij wist niks over deze man en wat hij wist over wat hij kon hebben. Hij wist tenminste dat hij zijn zwakke plek zo had opgenomen. Nuja, hij nu twee opties, of afdruipen of blijven. De eerste leek hem het beste aangezien hij niet wilde geconfronteerd worden met zijn verleden... Tenzij hij... "Hoe ben je daar zo aangekomen?" Hij keek toe hoe hij lachte naar hem. De blonde jongen bleef even stil, de pijn was inmiddels bijna weg... Hij zou het kunnen doen. Hij sloot kort zijn ogen en activeerde de krachten van de slang terug kort waarna hij terug zijn ogen opende. Zo had hij de rode ogen niet moeten zien, het had immers alleen op knipperen geleken. Hij liet een klein lachje op zijn lippen gaan, opeens stonden zijn ogen ook veel vrolijker terug. Hij leek bijna te spotten met deze gast. "Waarom wil je dat weten?" zie hij op een nuchtere toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimeza feb 21, 2015 2:37 pm









Hij rolde met zijn ogen toen de ander zijn krachten activeerde, de enige reden dat hij het wist was omdat er net nog doods naar hem gekeken werd en nu niet. Plus misschien ook omdat zijn Sonic Screwdriver hier nooit tegen kon en dus onrustig in zijn binnenzak begon te sputteren. Hij zou hem natuurlijk kunnen sonicen, maar echt aardig zou het niet zijn en misschien zelfs pijnlijk. Dus besloot hij de vraag die hem gesteld werd maar te beantwoorden. "Omdat ik me erin interesseer," Stelde hij terug, met een 'duuh' face. Waarom zou de ander dat nu weer vragen, het was toch logisch? On the other hand moest het ook wel zijn dat hij misschien wantrouwen gewekt had door te slaan, zoiets triggerde soms iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rellem

Rellem


Aantal berichten : 72
RP points : 21
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : Het magische land van Zilleghem~

Information
Real name: Bo2
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimezo feb 22, 2015 10:05 am



Shuuya Kano - Kagerou Project
Ooooh my ~ XVi67VF

Het stelen van het antwoord duurde niet lang. "Omdat ik me erin interesseer," Hij knipperde enkele keren met zijn goudgele ogen en grinnikte toen zachtjes. "Ik ook, spijtig genoeg kunnen we niet alles krijgen," glimlachte hij vrolijk naar hem. Toen zette hij een stap naar voren en bracht hij zijn gezicht wat dichter bij de persoon waarbij hij al de hele tijd was. Rustig snoof hij diens geur op waarna hij ook even kort lachte. Daarna nam hij een stap terug, draaide hij zich om en stak hij zijn handen in de lucht waarna hij even kort zijn schouders optrok. "Het is een erg tragisch verhaal weet je wel, veel te lang, veel te saai, veel te dramatisch," zei hij met een zucht en ogen gesloten. Vanbinnen brak het hem wel zo het spot op dit onderwerp te nemen, maar hij weigerde er anders mee om te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitimeza feb 28, 2015 1:20 pm









Een heel verhaal werd hem al verteld, over hoe lang en saai en dramatisch het verhaal zou zijn. Alles wat de Doctor deed terwijl zijn gesprekspartner aan het praten was, was zijn schouders ophalen, en bedenkelijk zijn mondhoeken naar beneden trekken. "I see," Mompelde hij, en grinnikte toen even. "Als je het niet wilt herleven is het goed hoor, dan hoef je het niet te zeggen, maar.." Hij ging in kleermakerszit op de grond zitten. "Ik heb tijd in overvloed," Hoe waar dat wel niet was, al kon hij zijn eigen tijdlijn niet overkruisen, tijd had de man altijd, standaard, forever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ooooh my ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooooh my ~   Ooooh my ~ I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ooooh my ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ ROLEPLAY :: ◆ CROSS OVERS-
Ga naar: