IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 • Chrissy / Fachi

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chevy

Chevy


Aantal berichten : 50
RP points : 0
Registratiedatum : 12-02-15

Information
Real name: Chrissy ×
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

• Chrissy / Fachi Empty
BerichtOnderwerp: • Chrissy / Fachi   • Chrissy / Fachi I_icon_minitimezo feb 15, 2015 1:17 pm

Heey.
Ik dacht dat het misschien welk leuk was om me voor te stellen. Naja, ik sta dus over het algemeen bekend onder de naam Fachi of Chrissy. Officieel heet ik Christina, maar skip die shit even want ik haat die naam. Ik ben op het moment nergens echt actief, pas ergens in maart ga ik posten, want heb geen laptop.
-
Naja, ik ben dus Chrissy, ik ben een meisje, ben veertien jaar. Ik woon gedeeltelijk in Nederland en gedeeltelijk in Duitsland. Natuurlijk niet dat mijn armen in Duitsland wonen en de rest in Nederland, maar een paar maanden per jaar woon ik in Duitsland. Als je in de winter of de zomer eens op vakantie bent in Duitsland, bij de bergjes, zeg waar je bent en ik kom je opzoeken gheghe.
-
Mijn grootste hobby is gamen. En ik ben erg kieskeurig qua console, want ik wil alleen playstation hebben. Ik heb alle playstations gehad in mn leven, dus hou van die console. Op m'n ps4 speel ik meestal Call of Duty. Dan speel ik ook nog GTA, FiFa, Assassins creed, littlebig planet, drive club, outlast (+whistleblower), Destiny, Last of Us, Dying light, inFamous en nog meer shit. Ik speel dus heel erg veel en ook heel erg vaak en je kan zeggen dat ik een kleine verslaving heb. Ik heb trouwens een grote liefde naar de personage die in mijn os staat, echt gewoon heel groot, dus als ik het over Keegan heb, weten jullie waar het over gaat. Je mag dat negeren.
-
Qua huisdieren heb ik vissen en vogels. Binnenkort ga ik waarschijnlijk nog een vogel halen, van iemand die perongeluk een nestje gekregen heeft en niet weet wat ze met de kleintjes doen moet. Daarnaast heb ik ooit een paard gehad, maar die is jammer genoeg overleden aan een ernstige spierziekte. Ik heb ook nog een bull terrier gehad en staffords. Op het moment heb ik geen hond, maar binnenkort ga ik of een Stafford of een Dogo argentino halen. Deze gaat wss een reu worden en Shev of Keegan heten. We zouden eerst een Cane corso halen, maar die was weg voor we konden gaan kijken xD.
-
Mijn muzieksmaak is erg verschillend, ik hou van Metallica, van Volbeat, van Slayer en van meer van dat, maar ook wel een beetje van muziek uit de top 40. Janknummers zijn niet zo mijn ding.

Verder heb ik vrij weinig te vertellen, ik heb verteld over mijn grootste liefdes, mijn playstation 4 en honden dus ja. Vragen mag altijd. Ik voel me trouwens wel erg cool, omdat ik als eerste een voorsteltopic heb.

Oke doei.
Terug naar boven Ga naar beneden
The Doctor
Admin
The Doctor


Aantal berichten : 246
RP points : 58
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24

Information
Real name: Emma
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

• Chrissy / Fachi Empty
BerichtOnderwerp: Re: • Chrissy / Fachi   • Chrissy / Fachi I_icon_minitimema feb 16, 2015 2:50 pm

Yo Chriss! Welkom hier iig, en ik ken je natuurlijk al redelijk (A)
Do have a question though :3

Welke tijd zou je liever in leven, de jaren 80 of de jaren 60?

Als je ooit vragen hebt of zin in een topic, don't hesitate to ask (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chevy

Chevy


Aantal berichten : 50
RP points : 0
Registratiedatum : 12-02-15

Information
Real name: Chrissy ×
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

• Chrissy / Fachi Empty
BerichtOnderwerp: Re: • Chrissy / Fachi   • Chrissy / Fachi I_icon_minitimedi feb 17, 2015 7:28 pm

Hi Emm! Ik ken jou ook wel, coole top gear buddiess xD
& Uhm. Ik denk de jaren 80 haha. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





• Chrissy / Fachi Empty
BerichtOnderwerp: Re: • Chrissy / Fachi   • Chrissy / Fachi I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
• Chrissy / Fachi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ CHIT-CHAT :: ◆ INTRODUCE-
Ga naar: