IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ◆ ALGEMENE INFORMATIE

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alloira
Admin
Alloira


Aantal berichten : 83
RP points : 7
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Bountytown

Information
Real name: Juul
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

◆ ALGEMENE INFORMATIE Empty
BerichtOnderwerp: ◆ ALGEMENE INFORMATIE   ◆ ALGEMENE INFORMATIE I_icon_minitimedi feb 03, 2015 6:50 pm


Als je een vraag hebt over het forum, kijk dan eerst eventjes of het antwoord op je vraag in dit topic staat. Zo niet, dan kan je hem stellen in het ''QUESTIONS'' subforum.

◆ Accounts

Zoals jullie zien heb je niet één account per karakter, maar één account voor alles wat je rp'd. Het is ook niet de bedoeling dat je meerdere accounts aan gaat maken. Dit hebben we gedaan omdat het ook mogelijk is dat bijvoorbeeld meerdere mensen Harry Potter bespelen in verschillende storylines. Bestaande karakters kun je dus niet claimen en zijn open voor iedereen.

◆ Hoe start je een RP?
Simpel. Je maakt een topic aan in het ''RPG SEARCH'' subforum. In dat topic zet je van welke serie/boek/etc je iets wilt RP'en, wat voor setting je wilt RP'en, welke karakters je nodig hebt in deze setting en welk karakter jij bespeeld. Zo kunnen anderen mensen reageren en een karakter kiezen. Als je iedereen hebt maak je het topic aan in het daarvoor bestemde RP subforum.

Ook kun je natuurlijk zeggen. ''Ik wil een Harry Potter RP, maar ik zou geen idee hebben welke setting!'' Dan kan je samen een verhaallijntje of een setting bedenken.

Ook een optie is om meteen een topic te openen in het daarvoor bestemde subforum, zonder iets te hebben afgesproken. Dan kan een ander persoon reageren en zo ontstaat er een totaal on afgesproken setting die misschien heel leuk kan uitpakken!

◆ Hoe sluit ik een RP af?
Als jij denkt dat de RP dood loopt of de verhaallijn is afgelopen, laat je je karakter het topic uitstappen. Ook kan je onder aan je laatste bericht zetten. ''Topic gesloten!'' of iets in die trant.

◆ OC RP's

Als je met je OC RP'd heb je kans dat je niks weet van het OC van je tegenspeler. Daarom is het handig om de OC's die je speelt even kort voor te stellen in je dump-topic. Dit hoeft niet, is enkel een tip!
Ik hoop dat zo de meeste vragen beantwoord zijn!

Liefs, de staff.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storytellers.actieforum.com
 
◆ ALGEMENE INFORMATIE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ◆ ALGEMENE REGELS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ IMPORTANT :: ◆ RULES, INFORMATION, QUESTIONS :: ◆ INFORMATION-
Ga naar: