IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Final Fantasy XIII rp's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lightning

Lightning


Aantal berichten : 21
RP points : 3
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 29

Information
Real name: Waz
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

Final Fantasy XIII rp's Empty
BerichtOnderwerp: Final Fantasy XIII rp's   Final Fantasy XIII rp's I_icon_minitimevr feb 06, 2015 12:07 am

Hi guys,

Iedereen die me een beetje kent weet van mijn obsessie, dus ik zal het kort houden. Het leek mij leuk om wat random topics te doen met wat meer mensen misschien, in plaats van een hele setting vast te stellen. Zo blijft het ook wat makkelijker lopen denk ik, maar op zich sta ik er ook voor open om een wat grotere storyline te doen als er daar geïnteresseerden voor zijn.

Ik zoek dus mensen die met mij RP's willen doen in een Final Fantasy XIII setting, met characters uit de games of eventueel OC's. Mijn favoriete character is Lightning, dus ik zoek dan ook voornamelijk mensen die graag één van de anderen RPGen. Heb je leuke ideeën? Laat ze horen. Ik kan zelf ook wel wat bedenken als je niet zo veel inspiratie hebt. Alle drie de XIII games zijn goed trouwens. (Plus ik ben een HopexLight shipper dus je kunt helaas niet bij mij aan komen kloppen voor een topic met een andere ship met één van die twee).

Nu denk ik dat het wat lastig is om helemaal uit te leggen wat Final Fantasy XIII nu is, dus tenzij je echt heel graag wil, is het handig als je t wel kent (de chars, de wereld, etc.) Ik wil he natuurlijk best met alle liefde uitleggen, maar dat kost wel wat tijd x'D

Ik vind het ook niet erg om er af en toe een topic met een OC/ander char tussendoor te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Final Fantasy XIII rp's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ GET READY :: ◆ RPG SEARCH-
Ga naar: