IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Alloira
Admin
Alloira


Aantal berichten : 83
RP points : 7
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 23
Woonplaats : Bountytown

Information
Real name: Juul
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

[New!] ◆ PUNTENSYSTEEM Empty
BerichtOnderwerp: [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM   [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM I_icon_minitimewo feb 04, 2015 9:24 pm

Hey lieve leedjes!

Omdat het forum na twee dagen al zo lekker loopt, heb ik even in het onzin topic gevraagd of de leden een puntensysteem leuk zouden vinden. Iedereen vond dit een leuk idee, dus why not? We willen het hier echter zo leuk mogelijk maken!

◆ Heel leuk zo'n systeem, maar hoe werkt het precies?

Als je een topic opent krijg je er 2 punten bij, als je in een topic post krijg je er per post 1 puntje bij. Dit geldt enkel in het RP gedeelte! Het leek me ook wel leuk om 5 puntjes cadeau te doen aan de leden die jarig zijn.

◆ Wat kan je doen met de punten?

Nadat ik deze mededeling geplaatst heb zal ik een shopje openen waar je je punten kunt uitgeven voor allerlei verschillende dingetjes. (Ideeën over waaraan je je punten uit kan geven zijn van harte welkom!) Nadat je iets gekocht hebt zullen de punten van je account afgetrokken worden.

Helaas heb ik het erg druk met school, dus ben ik ook meteen opzoek naar iemand die het shopje zou willen beheren. Je zult dan admin-powers krijgen om bij het beheerderspaneel te kunnen om de punten te regelen. Het liefst zoek ik iemand die al weet hoe een puntensysteem werkt, gezien ik niet erg goed ben in uitleggen, ghehe~

In dit topic kun je je ook meteen aanmelden als je interesse hebt in het beheren van het shopje. Er is nog geen deadline, gezien we met z'n allen voorlopig toch nog wel even kunnen sparen! Jullie hebben dus de tijd. Gelieve dit lijstje even in te vullen:

Code:

[b]Naam:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Beloof je actief te blijven:[/b]
[b]Weet je hoe het puntensysteem van actieforum werkt:[/b]

Liefs, het team
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storytellers.actieforum.com
Bootje

Bootje


Aantal berichten : 97
RP points : 11
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : In a Rainbow C:

Information
Real name: Bo~
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

[New!] ◆ PUNTENSYSTEEM Empty
BerichtOnderwerp: Re: [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM   [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM I_icon_minitimewo feb 04, 2015 9:34 pm

Naam: Bo 1
Motivatie: Ik zou het graag willen proberen en sinds ik ook redelijk veel tijd over heb, heb ik ook wel zin om dit te doen! :3 (Als je nog meer wilt weten qua motivatie moet je het zeggen ^-^)
Beloof je actief te blijven: OUI MADAME <3
Weet je hoe het puntensysteem van actieforum werkt: Jup! C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Requiem

Requiem


Aantal berichten : 24
RP points : 2
Registratiedatum : 03-02-15
Leeftijd : 22

Information
Real name: Lotje
RP'd het liefst in het: Nederlands
Status: Active

[New!] ◆ PUNTENSYSTEEM Empty
BerichtOnderwerp: Re: [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM   [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM I_icon_minitimedo feb 05, 2015 3:44 pm

Ik wou alleen maar zeggen dat ik een ideetje heb voor iets dat gekocht kan worden.
Namelijk dat je met bijv. 65 points kan kopen dat alle punten die je vanaf dan verdient, dubbel tellen. Of kan dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
J4ck3tj3

J4ck3tj3


Aantal berichten : 37
RP points : 0
Registratiedatum : 04-02-15
Leeftijd : 24
Woonplaats : Dapperbuurt

Information
Real name: Jack
RP'd het liefst in het: Engels
Status: Active

[New!] ◆ PUNTENSYSTEEM Empty
BerichtOnderwerp: Re: [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM   [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM I_icon_minitimevr feb 06, 2015 6:48 pm


Naam: Jack :3
Motivatie: Forums zijn superleuk en gezellig en daarom lijkt het me leuk om dit forum te helpen, ook ben ik ultrasupermega verantwoordelijk voor alle members op dit forum, of ik ze nou mag of niet Smile
Beloof je actief te blijven: Pinky Promise :')
Weet je hoe het puntensysteem van actieforum werkt: Ofcourse Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Http://meatspin.com
Gesponsorde inhoud





[New!] ◆ PUNTENSYSTEEM Empty
BerichtOnderwerp: Re: [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM   [New!] ◆ PUNTENSYSTEEM I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[New!] ◆ PUNTENSYSTEEM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Storytellers :: ▽ IMPORTANT :: ◆ RULES, INFORMATION, QUESTIONS :: ◆ INFORMATION-
Ga naar: